This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

KAR KAMPINDA 3 ODALI ÇADIRIMIZI FARELER YEDİ

x

Atik Ailesi’nin yeni bir kar kampından herkese merhaba. Bu videoda zorlu yollardan geçerek kamp yapacağımız alana güçlükle ulaştık. Çadırı kurmaya çalıştığımızda ise büyük bir sürpriz ile karşılaştık. 3 odalı çadırımızın 7-8 farklı yerini farelerin yediğini ve delikler açıldığını gördük. Sonrasında ise delikleri yama yaparak kapatmaya çalıştık. Her şeye rağmen güzel ailemiz ile birlikte karın ve doğanı keyfini çıkardığımız bir kamp oldu. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #kamp #kampvideoları

3 ODALI ÇADIRLA YAĞMUR ALTINDA KAMP

Atik Ailesi’nin yeni çadır kampından herkese selamlar. Bu videoda 3 odalı çadırımız ile yağmur altında kamp yaptık. Kamp bölgesi olarak yayla alanı seçtik. Her zamanki gibi kampımız çok keyifli başlamıştı. Fakat maalesef kullandığımız drone düştü. Keyfimiz biraz kaçsa da anın tadını çıkarmaya çalıştık. Kamp videolarımızın devamı için kanalımız “Atik Ailesi”ne abone olmayı unutmayın. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #kampçadırı #kamp

ISSIZ ORMANDA KAR KAMPI | ÇADIRIMIZA VAŞAK GELDİ

Atik Ailesi’nin yeni bir kar kampında sizlerleyiz. Bu videoda yaban hayvanlarının yoğun olduğu bir bölgede kamp yaptık. Issız ormanda ve yaban bölgesi olduğumuz için foto kapan kurduk. Ertesi gün görüntülere ve ayak izlerine baktığımızda çadırımızın hemen yanına vaşak geldiğini gördük. Kar kamplarında bazen böyle sürprizlerle karşılaşabiliyoruz. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #kamp #karkampı

Blender link :

Çadır & Soba :

Tent & Stove :

ŞİDDETLİ KAR YAĞIŞINDA SOBALI ÇADIR KAMPI | Mahsur Kaldık @365GunDogadayiz

Atik Ailesi’nin dondurucu soğukta yeni bir kamp videosundan herkese selamlar. Bu videoda şiddetli kar yağışı altında sobalı sıcak çadır kampı ile sizlerleyiz. Kar ve soğukla mücadele dolu bir kamp oldu. Kampı bitirip dönmeye çalıştığımızda ise yolda mahsur kaldık. Neyseki 365 Gün Doğadayız ve Ramblesoul Evren Solmaz imdadımıza yetişti. Unimog karavanları ile aracımızı yoldan kurtardılar. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #365gündoğadayız #kamp

Çadır ve Soba link

KAMPTA ÇADIRIMIZA TİLKİ GİRMEYE ÇALIŞTI | Yeni Ekipmanlarla Kamp

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp macerasına hoş geldiniz. Bu videomuzda yine doğanın içinde ormanın derinliklerinde çadır kampı yaptık. Kampta çadırımıza tilki girmeye çalıştı. İlk defa bir yaban hayvanı bize bu kadar yaklaştı. Ek olarak yeni kamp ekipmanlarımızı denedik. Kamp videolarımızı daha da zenginleştirmek adına sürekli yeni ekipmanlar kullanmaktayız. Abone olarak kanalımıza destek olabilirsiniz. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #kamp #kampekipmanları

BAHAR KAMPIMIZDA İSVEÇ OCAĞINI YAKAMADIK | Böcek Fobisi Olan İzlemesin

Malum Türkiye'de artık bahar ayları geliyor. O yüzden kar kamplarımızın yerini artık bahar ve yaz kampları alacak. Bu videomuzda İsveç ocağı yakmaya çalıştık. Fakat pek başarılı olduğumuz söylenemez. Aynı zamanda çadırımızın içinde ve çevresinde birçok böcekle yaşamak zorunda kaldık. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #kamp #isveçocağı

Abone olmak için ➤

YAĞMUR VE KARDA SOBALI SICAK ÇADIR KAMPI

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp macerasından merhabalar. Bu videoda yağmur ve karda sobalı sıcak çadır kampı yaptık. Özellikle gece şiddetli kar yağışı oldu. Ama biz şişme çadırımızın içinde ev konforunda sıcacık kamp yaptık. Aynı zamanda bu videoda çadırımızın yakınında ayı izlerine şahit olduk. Herkese iyi seyirler diliyoruz. #atikailesi #kamp #sıcakçadırkampı

Bu kampımızda bize araç desteği veren Sefa Kolaylı Pam4wd ailesine çok teşekkür ederiz.

Çadır & Soba :

2 YATAK ODALI ÇADIRDA AİLE KAMPI

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp macerasından herkese selamlar. Bu videoda Nehir’de bizlere eşlik ederek iki katlı çadırımıza iki yatak odası yaparak ailecek kamp yaptık. Büyük çadır ile kamp yapmak doğada bizlere ev konforu sağlıyor. Kanalımıza abone olarak bizlere destek olabilirsiniz. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #kamp #kampvideoları

MAYIS AYINDA ŞİŞME ÇADIR İLE KAR KAMPI

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp macerasından herkese merhaba. Bu videoda Mayıs ayında şişme çadır ile kar kampı yaptık. Türkiye’de Mayıs ayı baharın ve yazın geldiği zamanlardır. Fakat bu sene uzun yıllar sonra Mayıs ayında kar yağdı. Biz de bunu değerlendirip hemen kar kampı yapmak istedik. Kamp yeri olarak ormanın derinliklerini seçtik. Beyazlar içerisinde huzur dolu bir kamp deneyimi oldu. Şişme çadırımızın içerisinde doğa ile baş başa olmanın verdiği zevk paha biçilemez. Herkese iyi seyirler diliyoruz. #atikailesi #kamp #şişmeçadır

YÜZEN ÇADIRIMIZA TERAS YAPTIK l Göl Üzerinde 24 Saat Kamp

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp videosundan herkese merhaba. Bu videoda yine eşi benzeri olmayacak bir deneyimle sizlerleyiz. Yüzen çadırımızla gölün üzerinde 24 saat kamp yaptık. Aynı zamanda yüzen şişme çadırımıza teras yaptık. Bizim için bir hayli yorucu olsa da buna fazlasıyla değdi. Kamp videolarımızda sürekli farklı ve benzersiz içeriklerle karşınızda olmaya çalışıyoruz. Kanalımıza abone olmanızı ve videoyu beğenip, yorumlarınızı bekliyoruz. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #şişmeçadır #kamp

ŞİDDETLİ FIRTINADA 2 ODALI ÇADIRDA KAMP

365 Gün Doğadayız’ın yeni bir kamp macerasından merhabalar. Bu videoda şiddetli fırtına ve rüzgarda 2 odalı çadırda kamp yaptık. Bir odayı yatak odası olarak, diğer bir odayı da eşyalarımızı koymak için kullandık. Doğada ev konforunda kamp yapmaya çalıştık. Çadır ve karavan kamplarımız için kanalımıza abone olmayı unutmayın. Herkese iyi seyirler dileriz. #365gündoğadayız #kamp #kampvideoları

Balık Avı:

Merhabalar, 365 gün doğadayız kanalı olarak bizler Taha ve Dilara. 3 yıllık çekme karavan maceramızın ardından artık Unimog aracın arkasında karavan ile seyahatler yapıyoruz. Uzun yıllar boyunca sürecek Türkiye Turu ve Orta Asya seyahatine çıkmayı planlıyoruz. Bu yolda bizlere destek olmak isterseniz kanalımıza abone olup, videolarımızı beğenebilirsiniz. Sevgiler.

2 ODA 1 SALONU OLAN YENİ ŞİŞME ÇADIRIMIZLA KAMP

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp videosundan herkese selamlar. Bu videoda 2 oda 1 salonu olan yeni çadırımızla kamp yaptık. Şişme çadırlar arasında belki de Dünya’daki en büyük çadırlardan biri. Bizim için farklı bir deneyim oldu. Bu deneyimi de yeni çadır kampımız ile sizlerle paylaşmak istedik. Kamp alanına giderken oldukça dar yollardan geçtik. Çadırımızı kurduk ve anın keyfini çıkardık. Atik Ailesi’ne destek olmak için kanalımıza abone olmayı unutmayın. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #çadır #şişmeçadır

Çadır & Soba:

YOĞUN KAR YAĞIŞINDA KAMP | Karavanın Lastiği Patladı

365 Gün Doğadayız’ın yeni bir kar kampı macerasından herkese merhaba. Bu videoda kampa giderken yolda lastiğimiz patladı. Lastiği değiştirerek kampa devam ettik fakat patlak lastiği de yanımızda kampa götürmek zorunda kaldık. Kamp alanı olarak yine karla kaplı ormanın derinliklerine girdik. Kar yağışı karavan kampımıza güzellik kattı. Aynı zamanda bu videoda şişme sinevizyon ile karda film izledik. #365gündoğadayız #kamp #karavan

DEVASA PENCERELİ 2 BALKONLU ÇADIRIMIZLA KAMP

Atik Ailesi’nin yeni kamp videosundan herkese merhaba. Bu videoda devasa pencereli 2 balkonlu çadırımızla kamp yaptık. Yeni çadırımızın büyük olması kampta bize fazlasıyla kolaylık sağlıyor. Farklı ekipmanlarla ve daha zengin içeriklerle karşınızda olmaya çalışıyoruz. Atik Ailesi’nin yeni kamp videoları için kanalımıza abone olmayı unutmayın. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #çadır #kamp

ŞİDDETLİ DOLU YAĞIŞINDA IRMAK KENARINDA KAMP

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp videosundan herkese merhabalar. Bu maceramızda şiddetli dolu yağışında ırmak kenarında kamp yaptık. Şiddetli yağmur ve dolu yağışı çadırımızı kurarken bizi oldukça zorladı. Yeni aldığımız kamp ekipmanlarını da denemeyi ihmal etmedik. Ayrıca bu videoya özel İngilizce Dublaj’da ekledik. Herkese iyi seyirler diliyoruz. #atikailesi #kamp #kampvideoları

x

MAYIS AYINDA KAR KAMPI | HER ŞEY BUZ TUTTU!

365 Gün Doğadayız’ın yeni bir kamp hikayesinden herkese selamlar. Bu videoda yaz ayı olan Mayıs’da kar kampı yaptık. Hava şaşırılacak derecede soğuktu. Kış aylarını aratmadı. Bir çok eşyamızı buz tuttuğu için kullanamadık. Neyseki karavanımızın içinde ısınabildik. Kamp alanı olarak Unimog karavanımız ile ormanının derinliklerinde dere kenarını seçmiştik. Beyazlar içerisinde huzur ve keyif dolu bir karavan kampı oldu. Herkese iyi seyirler diliyoruz. #365gündoğadayız #kamp #karavan

ŞİDDETLİ FIRTINADAN ÇADIRI TOPLAMAK ZORUNDA KALDIK

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp videosundan herkese selamlar. Bu videomuzda kamp yapabilmek için dağın 2300 metre yükseliğe tırmandık. Dağın tepesinde göl yakınında kamp yapmak istedim. Fakat eşine az rastlanır şekilde çok yüksek bir rüzgar fırtınası vardı. Rüzgardan ayakta bile zor duruyorduk. Fırtınayla başa çıkmak ve çadır kurmak çok zordu. Neyseki sonra rüzgarı kesen daha iyi bir kamp alanı bulduk. Çok az kişinin bu kadar şiddetli rüzgara şahit olduğunu söyleyebiliriz. Bizim için deneyim dolu farklı bir kamp oldu. Herkese iyi seyirler diliyoruz. #atikailesi #kamp #fırtınadakamp

Cadir link

Soba link

60 DERECEDE KAMP | TOPLANMAK ZORUNDA KALDIK

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp videosundan herkese merhaba. Bu seferki durağımız Adana oldu. Belki de şu ana kadarki en zor kampımızı yaptık. Hava sıcaklığı 60 dereceye kadar çıktı. Bizim için çok zorlayıcı bir kamp deneyimi oldu. Sıfırın altındaki kar kamplarında bir şekilde ısınabiliyoruz. Ama çok sıcak havalarda maalesef ki bunun kalıcı bir çözümü olmuyor. Diğer kamp videolarımızın aksine bu kampımız kısa sürdü. Çadırımızın yakınlarına farklı farklı kişilerin gelmesi sebebi ile rahatsız olduk. O yüzden çadırımızı toplayıp kampı akşam saatlerinde bitirme kararı aldık. Daha keyifli ve zevkli kamp videolarında görüşmek üzere. #atikailesi #afrikasıcakları #kamp

2 KATLI ÇADIRDA KAMP YAPTIK

Atik Ailesi’nin yeni bir kamp videosundan herkese merhaba. Bu kampımızı yeni çadırımız ile yaptık. Her zamanki gibi benzerlerinden farklı 2 katlı bir çadır aldık. Alt katta malzemeleri koyup, üst katı da yatak odası olarak kullandık. Yağmur sesleri eşliğinde her zamanki gibi keyif dolu bir kamp oldu. Yeni kamp malzemeleri alarak videolarımızı zenginleştirmeye ve benzerlerinden farklı olmaya çalışıyoruz. Atik Ailesi kanalına abone olmayı unutmayın. Herkese iyi seyirler dileriz. #atikailesi #kampmalzemeleri #kamp

ÇADIR KAMPINDA ŞİDDETLİ YAĞMURA YAKALANDIK SIRILSIKLAM OLDUK

Herkese selamlar,
Bu kampımızda hava günlük güneşliklen bir anda bastıran yağmur ile çadırımızı kuramadan sırılsıklam olduk. Tentemizi yağmur altında güçlükle kurabildik. Sırılsıklam olduktan sonra güneş açtı ve neyse ki kuruduk ve kurulduk :) Bizim için yine çok keyif aldığımız herşeye değen bir kamptı.