This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

10 Best place to visit in Secusigiu Romania

x

Trenuri în stația Secusigiu - Episodul 2 (Linia 216: Arad - Periam - Vălcani)

Abonează-te la canalul meu de YouTube pentru mai multe videoclipuri (Subscribe to my YouTube channel for more videos)

EN: Trains in Secusigiu station - Episode 2 (Line 216: Arad - Periam - Vălcani)

Tags:
trenuri arad Sannicolau Mare, trenuri secusigiu, trenuri regiotrans, regiotrans secusigiu, regio calatori Sannicolau, trenuri Sannicolau mare arad, trenuri regio calatori, trains in romania, calatorie feroviara, expeditie feroviara, trafic feroviar
x

Călătorie feroviară între Felnac și Secusigiu (Linia 216: Arad - Periam - Vălcani)

Vrei să ajuți la dezvoltarea acestui proiect? Donează aici: (Want to help the development of this project? Donate here)

EN: Railway trip between Felnac & Secusigiu (Line 216: Arad - Periam - Vălcani)

00:25 Felnac h.
07:12 Sânpetru German h.
10:45 Munor h.
13:50 Secusigiu h.
x

Călătorie feroviară între Sânnicolau Mare și Cenad (Linia 218: Timișoara Nord - Lovrin - Cenad)

EN: Railway trip between Sânnicolau Mare & Cenad (Line 218: Timișoara Nord - Lovrin - Sânnicolau Mare - Cenad)

00:28 Sânnicolau Mare
10:39 Sânnicolau Nord h.
28:27 Cenad h.
x

Călătorie feroviară între Felnac și Arad (Linia 216: Arad - Periam - Vălcani)

EN: Railway trip between Felnac & Arad (Line 216: Arad - Periam - Vălcani)

00:24 Felnac h.
05:44 Bodrogu Nou h.
08:53 Zădăreni Hm.
19:35 Aradu Nou
27:40 Arad
x

Prin podgoria din muntii Zarandului / Through the vineyard in the mountains of Zarand

Un traseu turistic care se poate face tot timpul anului, putand fi parcurs in 4-5 ore, pe o distanta de aprox. 12 km.
Cateva repere:
- Din statia CFR Paulis urmand vechiul traseu turistic - marcaj triunghi albastru, o luam la dreapta pe soseaua care duce spre orasul Deva, dar o vom parasi cotind la stanga pe prima vale. Continuare traseului se face dupa aprox. 200 m de la sosea, intr-o usoara curba catre dreapta, deoarece traseul continua la stanga si astfel o sa ajungem intr-un punct de “Belvedere”.
- Traseul continua urcand usor, trecand printr-o podgorie parasita pana la o cladire parasita din beton, de unde o luam la stanga si ajungem in locul numit “LA TREI PINI”. Mergem mai departe ocolim prin stanga varful Dealu Bradului de 364 m, pana ajungem sa ne intersectam cu un drum ce apare din stanga – noul traseu turistic, dar o sa continuam traseul spre dreapta si in sus.
- Continua traseul la stanga printr-o noua podgorie si apoi intram in padure la o intersectie de drumuri, mergand tot inainte. La o bifurcatie facem la stanga si continuam traseul prin padure iar dupa ce trecem de varful Dealu Hotarului de 369m, la o intersectie de drumuri vom fi tentati sa o luam catre stanga, dar continuam traseul prin partea dreapta. Aproape de finalul traseului prin padure o sa ajungem la locul unui popas amenajat cu o masa si doua bancute. Daca nu suntem prea obositi si avem timp la dispozitie, putem sa mergem catre varful Capra de 468m, luand-o pe poteca din stanga.
- Continuam acest traseu luand-o la stanga si urmeaza in scurt timp ca la orice final de traseu, coborarea spre “civilizatie”. Pe aceasta coborare catre localitatea Ghioroc, ne putem opri la o cruce din lemn, ce vegheaza peste Campia Aradului.
- Venind dinspre dreapta, o sa facem jonctiunea cu traseul Crestei principale a Muntilor Zarand care vine dinspre manastirea/schitul Feredeu de sus - marcaj banda rosie si traseul care vine de pe valea Cladovei si duce catre localitatea Ghioroc - marcaj banda albastra. Va trebui sa fiti atenti la directia pe care o veti alege ca sa ajungeti in localitate Ghioroc, deoarece sa intalniti un releu de transmisiuni si o bifurcatie de drumuri, de aceea o sa optati a merge pe drumul din stanga si astfel ajungand in centrul localitati Ghioroc.
Va doresc CARARI INSORITE, de la Cismas Ovidiu Daniel -

A touristic route that can be done all year round and can be traveled in 4-5 hours, at a distance of approx. 12 km.
Some landmarks:
- From CFR Paulis train-station following the old tourist route - blue triangle mark, we take the right onto the road leading to Deva city, but we leave it by going to the left on the first valley. Continue the route after approx. 200 m from the road, in a slight curve to the right, because the trail continues to the left and thus we will reach a point of Belvedere.
- The trail continues to up smoothly, passing through a vineyard left to a concrete abandoned building, from where we take it to the left and get to the place called TREI PINI - THREE PINS. We go further to the left of Dealu Bradului peak of 364 m, until we reach the intersection with a road that appears to the left - the new tourist route, but we will continue the route to the right and up .
- Continue the left path through a new vineyard and then into the forest at a crossroads, going all the way. At a bifurcation we turn left and continue the path through the forest and after passing the Dealu Hotarului peak of 369m, at a road intersection we will be tempted to take it to the left, but continue the route to the right side. Near the end of the forest trail we will reach the place of a place with a table and two benches. If we are not too tired and have time, we can go to the Capra peak of 468m, taking it on the left path.
- We continue this route by taking it to the left and following shortly as at any end of the trail, descending to civilization. On this descent to GHIOROC locality, we can stop at a wooden cross that watches over Campia Aradului.
- Coming from the right, we will make the junction with the Zarand Mountain cresting cross which comes from the Feredeu de sus monastery and the route coming from the Cladova valley and leads to Ghioroc locality. You will have to pay attention to the direction you will choose to reach Ghioroc locality, because you will encounter a relay and a bifurcation of roads, so you will choose to go on the left road and thus get to the center of Ghioroc locality.
I wish you SUNNY TRAILS, from Cismas Ovidiu Daniel -

Călătorie feroviară între Șandra și Satu Nou (Linia 218: Timișoara Nord - Lovrin - Cenad)

EN: Railway trip between Șandra & Satu Nou (Line 218: Timișoara Nord - Lovrin - Cenad)

De la Ferma Ciala la Arad Vest (Linia 215: Arad - Nădlac) [Vedere de pe margine]

EN: Line 215: Arad - Nădlac | From Ferma Ciala to Arad Vest (Side-view)

Tags:
trenuri arad nadlac, trenuri ferma ciala, trenuri arad vest, trenuri regiotrans, trenuri regio calatori, trains arad nadlac, trains in romania, trains from romania, caravelle

Trenuri în stația Semlac - Episodul 2 (Linia 215: Arad - Pecica - Nădlac)

EN: Trains in Semlac station - Episode 2 (Line 215: Arad - Nădlac)

Linia 216: Arad - Periam - Vălcani | La ieșirea din Periam spre Sânpetru Mare (Side-view)

EN: Line 216: Arad - Periam - Vălcani | Ar the exit from Periam to Sânpetru Mare (Sânpetru h.) [Side-view]

Tags:
trenuri arad Sannicolau Mare timisoara, trenuri periam sannicolau, trenuri sannicolau, trenuri regiotrans, regiotrans periam, regio calatori valcani, trenuri Sannicolau mare arad, trenuri regio calatori, trains in romania, calatorie feroviara, expeditie feroviara, trafic feroviar

Petris pe Mures h. - Ilteu - Săvârsin (3 septembrie 2023)

x

Călătorie feroviară între Periam și Lovrin (Linia 217: Timișoara Nord - Periam - Lovrin - Nerău)

EN: Railway trip between Periam & Lovrin (Line 217: Timișoara Nord - Periam - Lovrin - Nerău)

00:22 Periam
09:30 Pesac h.
15:07 Satu Nou Hm.
22:46 Lovrin

DJ 682: Sânnicolau Mare - Periam - Arad (May 10, 2017)

A local road in relatively good condition between Sânnicolau Mare (Timiş County) and Arad.

Trenuri în halta Variaș (Linia 217: Timișoara Nord - Periam - Lovrin - Nerău)

EN: Trains in Variaș station (Line 217: Timișoara Nord - Periam - Lovrin - Nerău)

Călătorie feroviară între Petroșani și Baru Mare (Linia 202: Simeria - Petroșani - Tg.Jiu - Filiași)

EN: Railway trip between Petroșani & Baru Mare (Line 202: Simeria - Petroșani - Târgu Jiu - Filiași)

00:23 Petroșani
02:54 Depoul Petroșani h.
04:37 Petroșani Triaj h.

L217. Nerău Teremia Banat h Comloșu Mare Gotlob h Lovrin cu RC. R16150

Timisoara - Banat - Romania

Timisoara-Banat

The Main Church of the Christ Pantocrator Monastery in Alba Iulia, Transylvania, Romania

The main church of the Christ Pantocrator Monastery in Alba Iulia was built between 2015-2021 in the Brancovenesc and neo-Romanian architectural style. Located in the center of the monastic ensemble, the church is dedicated to Saint Menas the Great Martyr and stands out for the architectural style of Romanian churches.
The Monastery houses a cultural-missionary center which includes the Library and the Ethnographic and Religious Museum.
#shorts, #Romania, #Visit_Romania, #Alba_Iulia_Citadel, #Christ_Pantocrator_Monastery_Alba_Iulia, #Transylvania, #Romanian, #Travel_in_Romania, #Travel, #Travel_Vlog, #Dante

You can see more shorts here:

Be sure to hit SUBSCRIBE so you are the first for see brand new content of this channel:

Gara din Tinca (Linia 316: Ciumeghiu - Holod) [în imagini] * linie închisă *

Linie închisă pentru traficul de călători (Line closed for passengers trafic)

Ultimele trenuri de călători au circulat în luna Decembrie 2019 (The last trains we're seen on this line in December 2019)

EN: The train station from Tinca (Line 316: Ciumeghiu - Holod) [in pictures] * closed line *

Music:
Jesse Gallagher - Monumental Journey

Tags:
trenuri holod vascau, trenuri holod, trenuri vascau, trenuri interregional, interregional vascau, interregional holod, trenuri oradea vascau, trenuri ciumeghiu holod, trains in romania, calatorie feroviara, expeditie feroviara, trafic feroviar