This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

Norwegia - Kraina Fiordów 1

x

Lillehammer, droga troli, dolina truskawkowa, droga orłów, wycieczka statkiem po fiordzie Geiranger, Park Narodowy Jostedalsbreen z największym lodowcem w Europie, lipiec 2011, FAQ: organizator - Funclub, kamera - panasonic sd90

Norwegia - Kraina Fiordów 2

wejście pod lodowiec Briksdalsbreen, zwiedzanie Muzeum Lodowca, rejs po fiordach Aurland i Noeroy, przejazd koleją Flam - Myrdal, zwiedzanie Bergen, obóz Wikingów

Lodowiec Norwegia Fiordy

Zapraszamy na nasze wycieczki do Skandynawii Nasze biuro znajduje się w Świnoujściu przy ul. ŻERROMSKIEGO 1 i Uzdrowiskowej 20 . Jesteśmy bezpośrednim organizatorem wycieczek do Norwegii, Danii, Szwecji, Finlandii. Organizujemy również wyjazdy do Parków Rozrywki takich jak Heide-Park, Hansa-Park, Legoland, Tropicana. Rezerwujemy również bilety promowe Scandlines , Polferries Norwegia - Kraina Fiordów Norwegen - Trollstiegen, Geirangerfjord

Niezwykly Swiat - Norwegia - HD - lektor PL - 62 min

Norwegia - film z podróży - lektor PL.
( 2) drugi odcinek filmu z cyklu - Kraje świata

TAK JEST w Norwegii: Nasz domek, fiordy i Preikestolen [ENGLISH SUBT]

Wydaliśmy książkę! Kup i wesprzyj nas :) ►
W najnowszym vlogu, postanowiliśmy skleić wszystkie ujęcia z naszego lipcowego wypadu do Norwegii na 5 dni. Przy okazji spełniliśmy jedno marzenie z naszej LISTY MARZEŃ a po drugie zakochaliśmy się w drewnianych domach hytta. A po trzecie - ten wschód słońca

Kliknij, aby subskrybować nasz kanał ►
Zobacz całą serię o Polsce ►

SNAPCHAT ► motylowy

W krainie fiordow północnej Norwegii

Norwegia opróżnia nasz portfel - #NORWEGIA 1

Pierwsze zderzenie z Norwegią.

Tam znajdziesz miejsca: Geiranger, Nordkapp, Oslo, Trolltungen, Lofoty, Bergen, lodowce w Norwegii, fiordy, Rondane Park, hytty, Preikestolen, Dalsnibba, Bryggen, Tyskebryggen, Droga Trolli, Åndalsnes, Katedra Nidaros, Droga Atlantycka.

Stolica Norwegii Oslo wycieczka Norway Fiordy

Stolica Norwegii Oslo wycieczka Norway Fiordy Lillehammer, droga troli, dolina truskawkowa, droga orłów, wycieczka statkiem po fiordzie Geiranger, Park Narodowy Jostedalsbreen z największym lodowcem w Europie Zapraszamy na nasze wycieczki do Skandynawii Nasze biuro znajduje się w Świnoujściu przy ul. ŻERROMSKIEGO 1 i Uzdrowiskowej 20 . Jesteśmy bezpośrednim organizatorem wycieczek do Norwegii, Danii, Szwecji, Finlandii. Organizujemy również wyjazdy do Parków Rozrywki takich jak Heide-Park, Hansa-Park, Legoland, Tropicana. Rezerwujemy również bilety promowe Scandlines , Polferries

Norwegia Droga Atlantycka 2014

Skandynawia 2014 r. Jesteśmy na Facebooku Zapraszamy na nasze wycieczki do Skandynawii Nasze biuro znajduje się w Świnoujściu przy ul. ŻERROMSKIEGO 1 i Uzdrowiskowej 20 . Jesteśmy bezpośrednim organizatorem wycieczek do Norwegii, Danii, Szwecji, Finlandii. Organizujemy również wyjazdy do Parków Rozrywki takich jak Heide-Park, Hansa-Park, Legoland, Tropicana.

CULTURE SHOCK TINGGAL DI NORWEGIA PART 1 🇳🇴 | BAGAIMANA ORANG NORWEGIA #9

Akhirnya tiba juga di pembahasan tentang CULTURE SHOCK yang aku alami selama tinggal di Norwegia!

Video ini hanya bagian dari sharing informasi dan pendapat, jangan tersinggung ya buat kalian yang pemikirannya sudah lebih jadi terdepan dariku hehe.

Selamat menonton! Jangan lupa DIPENCET SUBSRIBE nya ya guys!

Kiss from Norway!
Xx.

Musics:
Good For You by THBD Creative Commons — Attribution 3.0 Unported— CC BY 3.0 Music promoted by Audio Library

Rock Angel by Joakim Karud Creative Commons — Attribution-ShareAlike 3.0 Unported— CC BY-SA 3.0 Music promoted by Audio Library

#AllosiaOle #tinggaldiNorwegia #pasangancampur #nikahcampur #pasanganmix #menikahdenganbule

Norwegia 2016 - Fiordy

Wycieczka Słońce północy po fiordach norweskich - lipiec 2016

Audionautix: Big Car Theft – na licencji Creative Commons Attribution (

Wykonawca:

Norwegia ➽ Droga Troli (Trollstigen)

Część 1 tutaj:
Hej! Zapraszam Was dzisiaj na wycieczkę do Norwegii na tzw. Drogę Trolli. Piękne widoki gwarantowane, bo jest to jedna z największych atracji turystycznych Norwegii.

Norwegia ➨ Geirangerfjord VLOG

Hejka Kochani!
Zapraszam Was dzis na Vloga z wycieczki na fjord Geiranger. Po drodze było chyba 6 płatnych bramek w jedną stronę za przejazd drogą, za ktore łacznie wyszło nam 204 kr w obie strony.
1 korona to 0,5 zł Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia:)))

Norwegia - dom w górach cz.1

Wypad do znajomych do Norwegii, góry, cisza, spokój, piękne widoki. Część pierwsza.

NORWEGIA - SZOK!!! tak TAM JEST naprawdę #Norwegia 9

Przed Wami realia Norwegii, które dla tamtejszych mieszkańców są chlebem powszednim...

W okolicy znajduje się: Geiranger, Lilehammer, Gjovik, Oslo, Bergen, Nordkapp, niedaleko Islandia, Szwecja, Finlandia, Dania, Niemcy.

#poznajkrajtv #norwegia #norway
MUZYKA
Serge Narcissoff - Midnight is under a Creative Commons license (CC BY-SA 3.0) Muzyka promowana przez BreakingCopyright:
Tytuł: Midnight Artysta: Serge Narcissoff Gatunek: Classical

Song: Evan King - End This Music provided by BreakingCopyright:
Name: End This Artists: Evan King

JAZIRAH ISLAM - BAHAGIANYA MUSLIM DI NORWEGIA (29/6/16) 2-1

WWW.TRANS7.CO.ID

Norwegia 2013 - wyborowe fiordy! Norwegian Fjords trip

Grupa 5 śmiałków 20. lipca 2013r. wyruszyła w świat, tym razem naszym celem stały się norweskie fiordy. Zdobyliśmy 3 kluczowe dla nas punkty w południowej części Norwegii: Kjerag, Preikestolen oraz Trolltungę, a także dziesiątki innych wspaniałych miejsc. A wszystko to przy bardzo słonecznej pogodzie (prawie). Przeżyliśmy wiele zabawnych sytuacji, nocowaliśmy również w 4 gwiazdkowych obozach, które sami rozbiliśmy. Były piękne widoki, jasne noce, ognisko, grille, alkohol na dobry sen i dobra zabawa.

Niezwykly Swiat - Norwegia - Kjeragbolten

To jedna z najbardziej znanych atrakcji Norwegii – ogromny kamień, który utknął między skałami nad Lysefjord. Na głaz można wejść bez sprzętu wspinaczkowego. Jednakże, widok w głęboką przepaść (984 metry) silny wiatr i częsty deszcz, to igranie z rozsądkiem.

TROLLTUNGA - NORWEGIA | VLOG

✔ Zobacz więcej na
Vlog #7 - Ostatnia i najważniejsza część wyjazdu do Norwegii - wejście na Trolltunga / Język Trolla.