This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn more

10 Best place to visit in Bystřice nad Pernštejnem Czechia

Nova Bystrice, Czech Republic Holiday Homes

Detailed information on this wonderful holiday home in Nova Bystrice
, Czech Republic can be found at
Often referred to as Czech Canada, the stunning nature of Nova Bystrice's dense forests and ponds is perfect for a nature holiday or a relaxing vacation. The typical Czech landscape of forested hills and meadows makes the area especially popular among golfing and cycling enthusiasts. Many cycling paths are available, as well as a number of popular golf resorts. And for those looking for something a bit more relaxing, the narrow gauge railroad is a great way to take in the wonderful scenery.Find out more about the area through our extensive offer of holiday homes in Nova Bystrice, Czech Republic, available at

Cyklotoulky ve Žďáře nad Sázavou

Žďár nad Sázavou je okresní město, ležící na pomezí Čech a Moravy v malebné krajině Českomoravské vrchoviny uprostřed chráněné krajinné oblasti Žďárské vrchy.
Jeho historie je úzce spjata s rozvojem žďárského cisterciánského kláštera a sahá až do poloviny 13. století. Obec Žďár byla na město povýšena roku 1607, kardinálem Františkem z Ditrichštejna. Dnešní podobu získal bývalý klášter při rozsáhlých přestavbách za opata Václava Vejmluvy v první polovině 18. století. Přestavby navrhl architekt Jan Blažej Santini Aichel. Vrcholem jeho tvorby je poutní kostel sv. J. Nepomuckého na Zelené hoře, jedinečná architektonická památka, která byla v prosinci 1994 zapsána do seznamu světového dědictví UNESCO.

Kolem Bystřice nad Pernštejnem

Hudba:
Dan O - SunSpark

25.6. - V 5:45 vyrážíme na Vysočinu do okolí Pernštejnu. První zastávkou je zřícenina Zubštejn. Říkáme si, ráno tam bude klid. A nebyl, měli tam klání příznivci historického šermu. Naštěstí kousek od hradu, tak jsem mohl v klidu dronit. A když je viditelnost, je potřeba vylézt na rozhlednu, jedna je kousek, a to Karasín. My koukáme z ní i na ní. Je to oblíbené místo pro motorkáře. Cestou kolem přehrady Vír projíždíme dědinou Vítochov, mají zde moc pěkný kostelík a Munzarovu borovici. Po objetí přehrady se zastavíme na Vírský mlýnek. Počkali jsme si na jeho spuštění, jede každou půlhodinu. 359km

Omlouvám se obyvatelům Pernštejna, že jsem špatně napsal název jejich města.

Žďárské vrchy

Film byl natočen v roce 1993 a vypovídá o krásách chráněné krajiné oblasti Žd'árské vrchy. Najdete zde také záběry a informace z řady pozoruhodných památek spojených s městy Žd'ár nad Sázavou, Nové Město na Moravě, Bystřice nad Pernštejnem a Polička.
Filmem provází příjemný hlas Richarda Honzoviče. Vyrobilo

HIKING TO ZUBŠTEJN CASTLE RUINS | CZECH REPUBLIC

Hi awesome people!

Let's explore the Zubštejn castle ruins from the 14th century in the Pivonice village in the Žďár region, Czech Republic. The ruins of Zubštejn castle are the largest in the whole area and are among the most beautiful destinations of any trip. The castle was one of the most important settlements of the powerful family of lords from Pernštejn.

Enjoy guys! :)

Info:

Cyklovýlet Litovelským Pomoravím 2022

Video z cyklovýletu Mohelnice - Loštice - Bouzov - Loštice - zřícenina Rytířská síň - jeskyně Podkova - Ďáblův most - Litovel - Hynkov - Olomouc podbarveno hudbou. Najeto necelých 70 km.

Covid year with a drone 4K

A montage of drone footage from last year, when we are limited by Covid. I filmed at home, in the Czech Republic and in the Italian Dolomites.

Bohemia Holiday 2009 - Telc (Czech)

Romantic euro trip

ЗАМОК ПЕРНШТЕЙН – НЕДВЕДИЦЫ – ТИШНОВ

Восьмого сентября 2021 мы с подругами съездили в Пернштейн – очень красивый средневековый замок, который снимали в куче фильмов. Обязательно поедем еще раз – но уже с большой экскурсией. Вместе с замком захватили кусочек Недведиц и города Тишнов.
Отличная вышла поездка!

Zubštejn

Dji Spark drone 1080/60fps ► FOLLOW ME ► SLEDUJTE MĚ TAKÉ NA:
AIRVUZ:

Jižní Morava - Lednicko Valtický areál - na kole

Na kole, na kole...

Robert Táborský - Reality11. Prodej luxusního bytu v Liberci - 3+kk s garáží v domě.

PRODÁNO.
NABÍDKA REZIDENČNÍHO BYDLENÍ PRO VELMI NÁROČNÉ.

Vítejte u nabídky prodeje architektem exkluzivně navržené bytové jednotky o dispozici 3+kk, se samostatnou garáží v domě, terasou a balkónem.

V podstatě se jedná o novostavbu bytové jednotky v bytovém domě, ul. Svatoplukova Liberec, kdy došlo ke kompletní proměně, která byla ukončena 12/2021 včetně umístění veškerých sítí, nové rozvody vody, elektro, sádrokartonových podhledů, omítek včetně štukových, izolace, dřevěné podlahy, nové topení včetně designových těles, osazeno novými okny a farancouzskými dveřmi na terasu, na oknech venkovní rolety na dálkové ovládání. Atypicky vyhotoven nábytek na míru, použity přírodní materiály, velkoformátové obklady a dlažba, elektrické pojezdy závěsů a záclon v ložnici, keramická vana v ložnici, v koupelně sprchový kout, vestavěna šatna a mnoho dalšího nadčasového luxusu.

Naprosto nerušený výhled z terasy, která je automaticky zavlažovaná na kostel a do přírody, z balkonu panoramatický výhled na město, k domu náleží soukromé dětské hřiště. Vytápění a ohřev vody zajišťují tepelná čerpadla.

Nadstandardně vybavena kuchyň včetně spotřebičů AEG s velkým množstvím úložného prostoru.

V bytě jsou instalovány moderní spotřebiče a osvětlení s velmi nízkou spotřebou energií, optický internet.

Vhodné pro tříčlennou rodinu. Kompletně vybaveno.

Náročným zájemcům rád zodpovím další informace a těším se na prohlídku při možnosti koupě této nemovitosti.

Robert Táborský
Reality11
tel.: +420 775 387 887
email: taborsky@reality11.cz

Lokálka Žďár na Moravě (nad Sázavou) - Nové Město na Moravě

Courakem ze Žďáru nad. Sáz. - drive znam coby Žďár na Moravě do Nového Města na Moravě. Muj vylet za familiji, Kveten 2012. Lokalka jede pres Veselicko a Radnovice, zastavka Nemocnice v NMnM. A pak do mesta Tisnov, Morava.

Letní Vysočina

29.7. - teplota stoupá, tak vstáváme na budíka. Dnešní den jedeme na Vysočinu. Oblíbil jsem si cestu kolem Blanska, tak tudy provezu i Evu. První zastavení uděláme kousek za Tišnovem u železničního viaduktu v obci Dolní Loučky. Dalším cílem je Jimramov, nechce se mě vracet, tak to vezmu zkratkou. A ono je to nakonec delší :-), zato moc příjemná zajížďka do obce Skryje. Místní nám poradili, kde se má odbočit a potom již frčíme kam máme. Koukám, že tu cestu nějak znám, ani se nedivím, jel jsem tudy před týdnem. To co jsem předtím projel, tak je naší další zastávkou. Dům, kde se narodil spisovatel Jan Karafiát. Je to již druhé místo, které jsme navštívili a vztahuje se k němu. Popojedeme kousek za Jimramov a vydáme se na 3 km pěší vycházku. Na skalní útvar Prosička. Dalším cílem je Lucký vrch, ale než tam dojedeme zaujme nás kostel v Telecí. Na Luckém vrchu nejsme jediní motorkáři. Občerstvíme se nealko pivem a zamíříme přes Pustou Rybnou s polygonální stodolou do Žďáru nad Sázavou k Pilské nádrži. Je tu jedna zajímavost, Hraniční kámen na zemské hranici českého království a markrabstvím moravským, s ležícím lvem a orlicí. Potom již jen domů, nechtěl jsem přes Brno, ale jeli jsme přes Brno :-) 458km

Přes Moravu na Červenohorské sedlo

Hudba
Ray - Stay For Now
markadlermusic.life

4.7. - Vyrážíme na Jeseníky. Počasí moc slibné není, dokonce nám radikálně změní plány. Pohledem na meteoradar měníme pořadí, napřed se jedeme pryč od Jeseníků a to na zříceninu hradu Cimburk. Také dobře, objevujeme nádhernou silničku z Mohelnice na Městečko Trnávka. Prohlédneme si hrad a znovu meteoradar, ten hlásí návrat do Jeseníků. Vybíráme cestu přes Moravskou Třebovou a Zábřeh (ne přes Mohelnici). Opět krásná silnice podél hlavní železniční trati Ostrava - Praha. Úplně náhodou narazíme na zbytky kláštera Koruna. Konečně nabíráme správný směr na jeden z dnešních cílů, opravený výjezd na Červenohorské sedlo. Musím přiznat, že je to motorkářský ráj, moc jsme si to užili oběma směry. Domů to bereme přes Velké Losiny, kde se projdeme parkem. 450km
x

Veterán Jawa muzeum Rabakov.

Soukromé muzeum Jawa veteránů, které se nachází v centru vesnice Rabakov asi 16 km od Mladé Boleslavi, nabízí ucelenou sbírku motocyklů Jawa od roku 1929 až do roku 2006.
Majitelé František a Martin Miclíkovi založili muzeum v roce 2002. Muzejní sbírky soustřeďují kompletní základní řadu motocyklů české značky Jawa. Těchto jednostopých vozidel vyrobených mezi lety 1929 - 2006 je tu na 140. Všechny motocykly jsou provozuschopné.
Nejcennější exponát je typ Čechie Bohmerland 600 tourist z roku 1927, jediný povolený třísedadlový motocykl všech dob. Je zároveň jediný, který nepochází z dílny Jawa. Dalším vzácným kusem je nejstarší motocykl značky Jawa, typ 500 OHV - rumpál se sidecarem, vyrobený v roce 1929. Vzácným přírůstkem je prototyp sněžného skútru Jawa 350 ze sedmdesátých let 20. století, k jehož sériové výrobě nikdy nedošlo.
Rabakovské muzeum je velmi známé v zahraničí, zejména v Holandsku.

Hodonín (okres Blansko) jaro 2012

Rybnik, vyletiste, hriste, potok Hodunka, penzion, motorest. Hodonín u Kunštátu, Morava. Historicky země Moravská & Moravskoslezská. Ja spravuju FB stranku
Pension, hasici, obec, kopec, hory, kopce, hora., parking, turistika, eko.